viernes, 12 de febrero de 2016

Carrillo: “La gent està motivada i amb ganes de fer alguna cosa gran en el Club”


ENTREVISTA AL NOSTRE JUGADOR "CARRILLO" AL BENICADELL ESPORTIU

24121742484_147faaff84_z (1)
Hui exactament es compleix el primer mes de Salva Martínez a L’Olleria CF, on va aterrar després d’haver “colgat “ les botes este darrer estiu. Jugador experimentat ja que ha aplegat a jugar en 2a B, Carrillo com se’l coneix futbolísticament, ha donat un plus al conjunt de Rafa Llario de cara a una emocionant segona volta.
El Benicadell Esportiu ha volgut aprofitar el gran partit que va jugar el de Xeraco este diumenge passat, on aconseguí fer un hat-trick, per conèixer alguna cosa més de Carrillo:
Has estat un reforç de luxe a un equip que està lluitant pel màxim…
Home, més que a reforçar, jo diria que ajudar en el que puga. Quan m’oferiren ho vaig sospesar i junt amb la meua dona, decidírem acceptar la proposta de L’Olleria, ja que feia un any que no estava jugant.
Què coneixies del teu actual equip?
La veritat és que alguna cosa sabia, ja que José Jaime i jo som companys de feina, i totes les setmanes parlàvem al respecte.
Quina es la teua trajectòria com a futbolista?
Doncs jo vaig estar de juvenils al Llevant, i també he jugat 4 anys a Gandia entre 3a i 2a B, després he estat en 3a divisió a La Nucia, Pego i Cullera, així com a Tavernes en Preferent. L’últim equip on he competit ha estat al Xeraco on sols vaig estar mig any.24123235953_dcc922e15b_z
Havies coincidit amb algun altre jugador de l’equip anteriorment?
Sí. Quan estava en 2a B a Gandia, vaig aplegar a jugar amb Dani Fernández durant la mitja temporada que ell va estar al Club. També recorde a Pedro quan va fer una pretemporada també a Gandia, però ja en 3a. Allí en Gandia també vaig jugar amb el propi José Jaime, ja que ell és de Bellreguard, i també de jugar en contra.
Esta setmana partit més complicat que el 4-0 que reflecteix el marcador…
Així va ser, ja que entre el vent que va bufar i els del Manuel que es tancaren molt bé, afegit a que a nosaltres no ens ixqueren bé les coses al 1r temps, se n’anàrem 0-0 al descans. En canvi nosaltres estiguérem millor a la segona part, aprofitant-se que ells es cansaren, i que jugaren amb un jugador menys pel clar penal que em feren a mi precisament.
A banda de ser protagonista del primer gol, tu feres els altres 3. És la primera vegada que en marques tres a un mateix partit?
No. Ja ho havia fet en altres ocasions, no  moltes, però no ha estat esta la 1a vegada.
Saps que vos espera un final de lliga terrorífic…
Correcte, però ahí és on es nota si un equip es mereix estar ahí dalt o no. Nosaltres tractarem de donar-ho tot per a poder estar entre els millors.
Com es viu la temporada al vestidor?
La gent està motivada i amb ganes de fer algo gran en el Club. Tots tenim moltes ganes.
Com defineixes l’equip?
Som un equip que volem tindre el control del baló, jugar i atacar contínuament. Tractem de pressionar amunt per poder furtar balons i marcar. Molt treballador, i amb ganes de jugar al baló.

No hay comentarios:

Publicar un comentario