domingo, 17 de agosto de 2014

Una nova incorporació a L´Olleria C.F

Esta mateixa setmana L´Olleria C,F ha fet una nova incorporació a la seua plantilla per esta temporada, es tracta de Andres Salvador Llopis "Sito" de 20 anys d´edat i natural de Beniganim.


Sito, com tots el coneixen ha jugat de lateral dret en les categories inferiors de U.D.Beniganim, tambe ha debutat amb el primer equip del seu poble en la categoria de preferent, la seua ultima temporada va jugar amb el U.D.Montaverner.



No hay comentarios:

Publicar un comentario